بازداشت آدم ربای متواری در خرمشهر بعد از 9 سال

بازداشت آدم ربای متواری در خرمشهر بعد از 9 سال

بهار جاودانه/خوزستان رییس پلیس آگاهی خوزستان از بازداشت فردی که به جرم آدم ربایی تحت پیگرد قانونی قرار داشت، بعد از گذشت 9 سال متواری بودن، در شهرستان خرمشهر خبر داد.

سرهنگ سیروس دریکوند با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: در پی رسیدگی به پرونده محکومان متواری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان، فردی که به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف به حبس محکوم شده و از سال 93 تا کنون متواری بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش بهار جاودانه به نقل از پلیس، وی افزود: کاراگاهان جنایی پس از به کارگیری منابع و مخبرین با توجه به اینکه متهم 9 سال متواری بوده است، با اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، متهم را در شهرستان خرمشهر که خود را با اسامی و هویت های مختلف مخفی کرده بود شناسایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه متهم به محض معرفی به دادسرا، راهی زندان شد، گفت: پلیس با قدرت و صلابت همواره ثابت کرده است که به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان در جامعه مختل شود و از شهروندان هم انتظار داریم که ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

پایان خبر بهار جاودانه 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت آدم ربای متواری در خرمشهر بعد از 9 سال" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت آدم ربای متواری در خرمشهر بعد از 9 سال"، کلیک کنید.