جلوداریان و جهاندیده تا اطلاع ثانوی محروم شدند

جلوداریان و جهاندیده تا اطلاع ثانوی محروم شدند

سازمان لیگ والیبال ایران در اطلاعیه ای جلوداریان و جهاندیده بازیکنان تیم چادرملو اردکان را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمامی مسابقات محروم کرد و روز دوشنبه خارج از برنامه کمیته انضباطی جلسه فوق العاده تشکیل خواهد داد.

به گزارش بهار جاودانه به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد: در پی حواشی به وجود آمده پس از مسابقه دو تیم چادرملو اردکان و ایفاسرام اردکان در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران با توجه به گزارش ناظر مسابقه و همچنین مقررات آیین نامه سازمان لیگ، سجاد جلوداریان و بهمن جهاندیده بازیکنان تیم چادرملو اردکان تا اطلاع ثانوی از حضور در تمامی مسابقات محروم شدند و همچنین جلسه فوق العاده کمیته انضباطی خارج از برنامه عادی جهت بررسی حواشی این مسابقه و برخورد جدی با عاملان و خاطیان با حضور تمامی اعضا و مدیران عامل دو تیم برگزار خواهد شد.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جلوداریان و جهاندیده تا اطلاع ثانوی محروم شدند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جلوداریان و جهاندیده تا اطلاع ثانوی محروم شدند"، کلیک کنید.