دریافت مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در ملایر

دریافت مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در ملایر

بهار جاودانه/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس از دریافت مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان ملایر خبر داد.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با بهار جاودانه، اظهار کرد: تاسیس دانشگاه فرهنگیان گامی بلند برای توسعه آموزش عالی شهرستان و استقلال ملایر در یکی از حوزه های راهبردی است.

وی به دیدارها و مکاتبات با دو وزیر آموزش و پروزش و وزیر علوم در این راستا اشاره و مطرح کرد: در نهایت موفق شدیم مجوز و موافقت اصولی تاسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان ملایر را دریافت کنیم.

بیگی نژاد تاکید کرد: با تاسیس دانشگاه فرهنگیان ملایر، جوانانی که مشتاق به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند، امکان تحصیل در ملایر را خواهند داشت و ملزم به هجرت تحصیلی به همدان و سایر شهرها نخواهند بود.

وی استقلال شهرستان ملایر در حوزه تربیت معلم (آموزگار و دبیر) از شهر همدان و سایر مراکز استان ها را از دیگر دستاوردهای تاسیس این دانشگاه در ملایر برشمرد و افزود: به غیر از مرکز استان، ملایر جزو معدود شهرستان هایی خواهد بود که دارای شعبه دانشگاه فرهنگیان است و در سپهر تربیت معلم کشور نقش اساسی خواهد داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس ورود امکانات، بودجه و فرصت های شغلی جدید به شهرستان را از دیگر مزایای تاسیس دانشگاه فرهنگیان در ملایر دانست.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دریافت مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در ملایر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دریافت مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در ملایر"، کلیک کنید.