سرپرست جدید حج و زیارت خراسان رضوی منصوب شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

سرپرست جدید حج و زیارت خراسان رضوی منصوب شد - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، عباس خداشناس، مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی اظهار کرد: در این حکم آمده است که حجت الاسلام و المسلمین مهدی شجاع به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت حج و زیارت استان خراسان رضوی» منصوب می شود.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: در ادامه این حکم ذکر شده، امید است با اتکا به خداوند متعال و توجه به منویات مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست های دولت مردمی با بکارگیری تمام استعداد و توان خود ضمن هماهنگی با معاونین و مدیران کل سازمان، همکاری و همدلی با نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و کارگزاران زیارتی استان خراسان رضوی در راستای پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل خدمت هرچه بیشتر به زایران بیت الله الحرام، حرم شریف نبوی (ص) و ایمه بقیع (ع) و اعتاب مقدس در کشورهای عراق و سوریه و حفظ منافع، مصالح و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روزافزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و موید باشید.

پیش از این جواد شاد رییس حج و زیارت خراسان رضوی بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرست جدید حج و زیارت خراسان رضوی منصوب شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرست جدید حج و زیارت خراسان رضوی منصوب شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.