عملیات ساخت مدرسه 9 کلاسه در حاشیه شهر خاش آغاز شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

عملیات ساخت مدرسه 9 کلاسه در حاشیه شهر خاش آغاز شد - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، اله بخش شهنوازی افزود: این مدزسه با زیربنای 950 متر مربع و با اعتبار 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در دوطبقه ساخته خواهد شد تا نیازهای آموزشی این محدوده از حاشیه شهر خاش مرتفع شود.

وی گفت: در شهرستان خاش چهار محله ولی آباد، ریگ آباد، محله هواشناسی و محله آبترش صوری زهی با گستره 100 هکتار و جمعیتی بیش از 10 هزار و 500 نفر به عنوان محلات هدف باز آفرینی تاکنون به تصویب رسیده که تمام تلاش این اداره کل با اجرای طرح های مختلف ایجاد فضای مناسب برای زندگی شهروندان این مناطق است.

رییس اداره راه و شهرسازی خاش تاکید کرد: محورهای فعالیت بازآفرینی شهری بهسازی محیط، خدمات روبنایی، خدمات زیربنایی و توانمندسازی اجتماعی است و تلاش می شود تا سطح کیفیت زندگی شهروندان ارتقا یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات ساخت مدرسه 9 کلاسه در حاشیه شهر خاش آغاز شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات ساخت مدرسه 9 کلاسه در حاشیه شهر خاش آغاز شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.