هند، پاکستان و ترکیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند

هند، پاکستان و ترکیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند

وزیر امور خارجه هند و وزارتخانه های امور خارجه پاکستان و ترکیه امروز 22 بهمن ماه و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در پیامهایی این مناسبت باشکوه را تبریک گفتند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه؛ سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند امروز در پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم، دولت و همتای ایرانی خود نوشت: اطمینان دارم که همکاری درازمدت و دوستی نزدیک ما همچنان رشد خواهد کرد.

در فیلم پیوست این پیام، تصاویری از دیدار های مقام های عالیرتبه دو کشور و همکاری های دوجانبه اقتصادی، بهداشتی و دفاعی تهران و دهلی نو منتشر شده است.

وزارت امور خارجه پاکستان نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به مناسبت روز ملی جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه ترین شادباش های خود را به مردم و دولت آن کشور ابلاغ می کنیم.

وزارت امور خارجه ترکیه نیز در شبکه ایکس «روز ملی» ایران را تبریک گفت.

به گزارش بهار جاودانه، راهپیمایی 22 بهمن از ساعاتی پیش به صورت همزمان در یک هزار و 400 بخش و شهرستان و بالغ بر 35 هزار روستای کشور آغاز شده است.

مراسم رسمی از ساعت 10 صبح با تلاوت قرآن و چترباز های نیرو های مسلح و گلباران آغاز می شود هر چند که با حضور مردم در مسیر راهپیمایی عملاً راهپیمایی روز 22بهمن از ساعت 9 صبح آغاز شده و ظهر امروز با سخنرانی رییس جمهور و قرایت قطعنامه پایان می یابد.

مراسم دهه فجر در بیش از 70 کشور از 140 نقطه دنیا برگزار می شود و 7هزار و 300 خبرنگار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش خواهند داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هند، پاکستان و ترکیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هند، پاکستان و ترکیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند"، کلیک کنید.