گاندوها با برد به استقبال مهرام می روند

گاندوها با برد به استقبال مهرام می روند

بهار جاودانه/اصفهان تیم بسکتبال ذوب آهن با پیروزی نه چندان سخت برابر آورتا ساری و روحیه بهتر به استقبال رقیب سنتی اش خواهد رفت.

تیم بسکتبال ذوب آهن در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر امروز، 15 بهمن ماه در ورزشگاه ملت میزبان آورتا ساری بود که این دیدار خانگی با حساب 90 بر 71 به سود گاندوهای اصفهان به پایان رسید.

گاندوها از همان ابتدا این رقابت را بهتر آغاز کرده و با برتری فاصله ای 8 امتیازی، 26 بر 18 کوارتر نخست را به پایان رساندند.

در ادامه شاگردان حاتمی با نظم دفاعی خوب و پرتاب های 3 امتیازی یک سروگردن از حریف شمالی بالاتر بود تا در نهایت با حاشیه امن 19 امتیازی، کار را تمام کند.

به گزارش بهار جاودانه، نماینده بسکتبالی اصفهان در هفته نوزدهم لیگ به مصاف مهرام مدعی خواهد رفت.

پایان خبر بهار جاودانه 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گاندوها با برد به استقبال مهرام می روند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گاندوها با برد به استقبال مهرام می روند"، کلیک کنید.