آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسراییل را متوقف کرد!

آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسراییل را متوقف کرد!

به گزارش بهار جاودانه، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از 2 مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسراییل را متوقف کرده است.

به گزارش بهار جاودانه، این رسانه می نویسد: مقامات اسراییل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از 7 اکتبر، ارسال مهمات به اسراییل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رییس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی هایی که مخالف حمایت او از اسراییل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسراییل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسراییل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبریه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسراییل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسراییل را متوقف کرد!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسراییل را متوقف کرد!"، کلیک کنید.