اتهام دلالی به مدیرعامل پرسپولیس/ مربی سرخ‌ها درویش را متهم کرد!

اتهام دلالی به مدیرعامل پرسپولیس/ مربی سرخ‌ها درویش را متهم کرد!

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، باشگاه پرسپولیس چند روز پیش در خبری اعلام کرد بهادر عبدی جایگزین حسن خانمحمدی در تیم جوانان پرسپولیس شده است.

خان محمدی سال گذشته تیم جوانان پرسپولیس را قهرمان کرده بود اما در فصل جاری نتایج خوبی نگرفت، هر چند که دلیل تصمیم باشگاه پرسپولیس برای کنار گذاشتن او فقط فنی نبوده و برخی شنیده ها حکایت از اتفاقات دیگری دارد.

حسن خان محمدی سرمربی برکنارشده تیم جوانان پرسپولیس: مدیران پرسپولیس از خانواده‌ها پول می‌گرفتند و برای من بازیکن می‌فرستادند و می‌گفتند هوایش را داشته باش! رضا درویش بارها شخصا برای من بازیکن دلالی می‌فرستاد اما قبول نمی‌کردم!

بابت این صحبت ها باشگاه پرسپولیس از خان محمدی شکایت می کند تا با سند و مدارک در مورد این گفته ها را ثابت کند.

253 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتهام دلالی به مدیرعامل پرسپولیس/ مربی سرخ‌ها درویش را متهم کرد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتهام دلالی به مدیرعامل پرسپولیس/ مربی سرخ‌ها درویش را متهم کرد!"، کلیک کنید.