اجرای طرح حجاب و عفاف از 25 فروردین در اصفهان – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

اجرای طرح حجاب و عفاف از 25 فروردین در اصفهان - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه 25 فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک شما به سبب رعایت ارزش ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه 25 فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهدشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، به همین سبب، از همه شهروندان، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن گونه که شایسته است رعایت کنند.

در ادامه تاکید شده است، پلیس با اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط شهروندان، یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می شود.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است، از دختران و بانوان انتظار دارد که به ارزش های قانونی احترام بگذارند و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح حجاب و عفاف از 25 فروردین در اصفهان – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح حجاب و عفاف از 25 فروردین در اصفهان – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.