احتمال وقوع حریق در جنگل ها و مراتع گلستان – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

احتمال وقوع حریق در جنگل ها و مراتع گلستان - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، عیسی گلبینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما احتمال بروز حریق در سطح جنگل های استان وجود دارد.

وی از آمادگی تمامی نیروهای حفاظتی منابع طبیعی به همراه تمامی تجهیزات اطفای حریق خبر داد و افزود: توصیه ما به شهروندان این است که نکات ایمنی و مراقبت های لازم را در پیشگیری از وقوع آتش سوزی رعایت و از روشن کردن و رها کردن آتش و همچنین استفاده از هر وسیله قابل اشتعال دیگر در جنگل ها خودداری کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی گلستان گفت: برای جلوگیری از حریق گشت های مداوم در دستور کار نیروهای حفاظتی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: با توجه به هشدار وقوع حریق در جنگل ها و مراتع گلستان اکنون بسکت آب در گرگان آماده باش است تا در صورت نیاز از آن بتوان استفاده کرد.

گلبینی اظهار کرد: با توجه به اینکه بادهای شدید در حال وزیدن است و در بیشتر عرصه های جنگلی درخت های سرپا خشک وجود دارد از مردم تقاضا داریم طی این چند روز کمتر در این عرصه ها حضور پیدا کنند تا شاهد اتفاق تلخی برای آنها نباشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احتمال وقوع حریق در جنگل ها و مراتع گلستان – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احتمال وقوع حریق در جنگل ها و مراتع گلستان – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.