اربعین حسینی ظرفیت بزرگی در حوزه تربیتی و معرفتی است

دهقانی اشکذری:

اربعین حسینی ظرفیت بزرگی در حوزه تربیتی و معرفتی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تأکید کرد که پیاده‌روی اربعین حسینی ظرفیت بزرگی در حوزه تربیتی و معرفتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم بدرقه کاروان دانشجویی پیاده‌روی اربعین حسینی با تأکید بر اینکه اربعین حسینی ظرفیت بزرگی در حوزه تربیتی و معرفتی است، گفت: دانشگاه حمایت‌های مادی و معنوی برای استفاده دانشجویان از این ظرفیت عظیم تربیتی و معرفتی به عمل آورده است.

وی، پیاده‌روی اربعین را ظرفیت عظیمی در حوزه تربیتی و معرفتی دانست و اضافه کرد: ۱۲۰ دانشجو شامل ۸۰ نفر خواهر و ۴۰ برادر به همراه مسئولان دانشگاه در قالب سه دستگاه اتوبوس به کربلا اعزام می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد متذکر شد: این دانشگاه حمایت‌های مادی در قالب تسهیلات بانکی و اتوبوس رایگان از مرز یزد به پایانه مرزی چذابه و بالعکس برای دانشجویان مهیا کرده و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان یزد و استادان معارف دانشگاه این کاروان را همراهی می‌کنند.

دهقانی اشکذری ابراز امیدواری کرد که در این مسیر همچنان که جسم آنان به حرم امام حسین علیه‌السلام نزدیک می‌شود، روح و افکارشان نیز با حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام پیوند برقرار کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اربعین حسینی ظرفیت بزرگی در حوزه تربیتی و معرفتی است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اربعین حسینی ظرفیت بزرگی در حوزه تربیتی و معرفتی است"، کلیک کنید.