اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی برای تجدید بنای حرم شاهچراغ (ع) – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی برای تجدید بنای حرم شاهچراغ (ع) - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه در حال حاضر برنامه، طرح و برآورد هزینه‌ها برای اجرای پروژه‌های این حرم مطهر انجام‌شده است اظهار داشت: مقررشده با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس وآستان مقدس احمدی ومحمدی (ع) میراث فرهنگی فارس برای مرمت و تکمیل موزه شاه‌چراغ (ع) بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان مشارکت کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: احیا و مرمت خانه‌های تاریخی متعلق به این آستان مقدس با اعتبار ۵ میلیارد تومان همچنین احیا و مرمت، مقاوم‌سازی و حفاظت از پروژه حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) نیز بااعتبار بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

ثابت اقلیدی گفت: با توجه به اینکه طرح و برنامه‌های مرمت پروژه‌های مورد نظر میراث آماده‌شده پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده این برنامه‌عملیاتی و اجرا شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی برای تجدید بنای حرم شاهچراغ (ع) – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی برای تجدید بنای حرم شاهچراغ (ع) – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.