افزایش خسارات جرائم سازمان‌یافته باندهای بزهکار در آلمان

افزایش خسارات جرائم سازمان‌یافته باندهای بزهکار در آلمان

بر اساس تازه‌ترین گزارش اداره پلیس جنایی فدرال آلمان (BKA)، در سال ٢٠٢٣ میلادی باندهای بزهکار دو میلیارد و ٧٠٠ میلیون یورو خسارات وارد کردەاند.

به گزارش بهار جاودانه، این رقم دو برابر سال ٢٠٢٢ و بالاترین میزان در ۱۰ سال گذشتە است. تنها یک باند بزهکار با جمع‌آوری‌ و سوءاستفاده از اطلاعات بانکی قربانیان خود، یک میلیارد و ٧٠٠ میلیارد یورو خسارت وارد کردە است.

انتشار این آمار در حالی است کە چندی پیش اداره پلیس جنایی فدرال آلمان در مورد افرایش مستمر جرائم مربوط بە مواد مخدر در آلمان هشدار دادە بود.

به گزارش دویچه وله، بر اساس گزارشی که پلیس جنایی فدرال منتشر کردە بود، در سال ٢٠٢٣ میلادی ۳۴۶ هزار و ۸۷۷ جرم مربوط بە مواد مخدر در این کشور ثبت شدە است کە نسبت بە سال پیش از خود ١.٨ درصد افزایش نشان می‌دهد.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش خسارات جرائم سازمان‌یافته باندهای بزهکار در آلمان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش خسارات جرائم سازمان‌یافته باندهای بزهکار در آلمان"، کلیک کنید.