افزایش مهارت حل مسیله دانش آموزان با کار گروهی در تیم رباتیک

افزایش مهارت حل مسیله دانش آموزان با کار گروهی در تیم رباتیک

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: دانشجویان در انجمن علمی رباتیک یاد گرفتند که از حداقل ها، حداکثر ها را بیافرینند و این تجربه را به نسل های بعد انتقال دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه، محمدرضا دهقانی اشکذری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم قدردانی از برگزیدگان مسابقات دانش آموزی بین المللی رباتیک فیراکاپ آزاد ایران، کارتیمی را روشی برای حل مسیله دانست و اظهار کرد: مزایای کار گروهی، افزایش خلاقیت، شهامت، جریت ریسک پذیری و مهارت حل مسیله است. این مسابقات سبب شده که دانش آموزان از ابتدای تحصیل با مشکلات آشنا شده و مهارت کار گروهی خود را افزایش دهند.

وی پیشرفت گروه رباتیک را حاصل انتقال تجربه از نسل های قبلی برشمرد و افزود: شاگرد پروری و آشنایی با روش حل مسیله از مزایای کار گروهی است. دانشجویان در انجمن علمی رباتیک یاد گرفتند از حداقل ها، حداکثر ها را بیافرینند و با ورود به جامعه هر کدام حل کننده مشکل و مسایل اجتماع بودند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه مهندسان اشخاصی هستند که در مواجه با مشکلات، راهی می یابند و یا راهی خواهند ساخت خطاب به   برگزیدگان مسابقات دانش آموزی بین المللی رباتیک فیراکاپ آزاد ایران عنوان کرد: شما با کسب عناوین برتر مسابقات نشان دادید که می توانید بر چالش ها غلبه کنید و موفقیت حاصل عشق، علم، عمل و توانمندی است.

دهقانی اشکذری با اشاره به بورسیه 300 نفر از دانشجویان مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در صنعت، بیان کرد: رویکرد دانشگاه آزاد افزایش مهارت و یادگیری در محیط کار و آشنایی با مهارت های حل مسیله است.

وی، محمدرضا جناب زاده، رییس سرای نوآوری رباتیک و اتوماسیون صنعتی را فردی تحول گرا و اخلاق مدار باتجربه و دارای تخصص چند ساله برشمرد و از تلاش وی به واسطه کسب عناوین بین المللی و کشوری در مسابقات دانشجویی و دانش آموزی تشکر کرد.

محمدرضا جناب زاده، رییس سرای نوآوری رباتیک نیز برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی را باعث شکوفا شدن استعداد های نهفته عنوان و ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تیم رباتیک دانش آموزی ویانا؛ مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد با جدیت و تلاش بیشتر پیگیری شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش مهارت حل مسیله دانش آموزان با کار گروهی در تیم رباتیک" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش مهارت حل مسیله دانش آموزان با کار گروهی در تیم رباتیک"، کلیک کنید.