امسال امکانات مرزها بهبود چشمگیری یافته است

بهار جاودانه/کرمانشاه فرمانده کل سپاه گفت: امسال شاهد شرایط و امکانات بهتری در مرزهای اربعینی هستیم.

سردار سرلشکر حسین سلامی امروز (سوم شهریور ماه) در حاشیه بازدید از مرز خسروی، در جمع خبرنگاران، ادامه داد: امسال شاهد شرایط و امکانات بهتری در مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه هستیم. امسال امکانات مرزها هم در زمینه حمل و نقل، هم در زمینه بهداشت و درمان و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و هم در سایر حوزه‌ها، بهبود چشمگیری یافته است.

وی با اشاره به گرمای هوا، گفت: با وجود این شرایط، با همکاری تمام دستگاه‌های دولتی، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، موکب‌های مردمی و تمام بخش‌ها و حوزه‌ها، شاهد اربعینی شیرین و دلچسب بوده‌ایم.

سلامی با قدردانی از میزبانی مردم عراق، اضافه کرد: برادران عراقی ما مثل هر سال، میزبانی بی‌نظیری داشتند و از تمام مسئولان، نیروهای نظامی، موکب‌های مردمی و مردم عراق برای میزبانی از زوار اربعین قدردانی می‌کنیم.

امسال امکانات مرزها بهبود چشمگیری یافته است

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امسال امکانات مرزها بهبود چشمگیری یافته است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امسال امکانات مرزها بهبود چشمگیری یافته است"، کلیک کنید.