انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها برگزار می‌شود – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها برگزار می‌شود - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها فردا صبح برگزار می‌شود.

این انتخاب در ساختمان شورای عالی استان‌ها برگزار و نمایندگانی مانند پرویز سروری و احمد صادقی، حاجی بگلو و… حضور دارند و از کاندیدهای احتمالی هستند.

گفتنی است؛ انتخابات هیئت‌رئیسه سومین سال از ششمین دوره شورای عالی استان‌ها در تاریخ ۷ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد و در جریان برگزاری این انتخابات شهرام دبیری؛ نماینده مردم تبریز در شورای عالی استان‌ها در رقابت با پرویز سروری؛ نماینده مردم تهران در شورای عالی استان‌ها با کسب ۳۸ رأی در مقابل ۳۷ رأی سروری از ۷۵ رأی اخذ شده به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

همچنین مسعود پزشکیان پس از اینکه به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد، در تاریخ ۱۴ مردادماه با صدور حکمی شهرام دبیری را به عنوان معاون امور مجلس رئیس‌جمهور انتصاب کرد. ولی اخیراً موسی‌الرضا حاجی‌بگلو؛ نایب رئیس شورای عالی استان‌های کشور همزمان با انتصاب شهرام دبیری به سمت معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، بدون انتخابات سکاندار شورای عالی استان‌های کشور شد.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: انتخاب من به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها قانونی است و تا انتخابات هیأت رئیسه، در این سمت هستم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها برگزار می‌شود – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها برگزار می‌شود – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.