این استان گرفتار سیل شد

این استان گرفتار سیل شد

به گزارش بهار جاودانه، دبیر کل هلال احمر گفت: تیم های عملیاتی با پشتیبانی پنج استان همجوار به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده اند.

سلیمانی در بازدید امروز از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: دو فروند بالگرد هلال احمر در منطقه حضور پیدا کردند و در حال امدادرسانی هستند.

وی بیان کرد: 70 هزار بسته غذایی 10 روزه و 72 ساعته پیش بینی شده که برخی از آن ها توزیع شده است.

دبیر کل هلال احمر گفت: 75 خودروی امدادی در منطقه حضور دارد. بیش از 150 تیم عملیاتی در منطقه در حال امدادرسانی هستند و وضعیت رو به عادی شدن است.

سردار سرتیپ محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امدادرسانی ها توسط نیروهای سپاه و بسیج در حال انجام است، گفت: در منطقه پلان و پیر سهراب سیلاب موجب قطع راه های ارتباطی شده بود که امدادرسانی ها از ابتدای شروع سیلاب در این مناطق آغاز شد.

سردار پاکپور افزود: در بازدیدی که امروز از مناطق سیل زده صورت گرفت، برآورد و ارزیابی خسارت ها انجام شد که عمده مشکل و خسارت به جاده ها و برخی راه های ارتباطی وارد شده است که نیروهای امدادرسانی در تلاش هستند تا هرچه سریع تر راه های ارتباطی بازگشایی شود.

وی اظهار کرد: با توجه به خسارتی که به مردم وارد شده است، استاندار امروز جهت برآورد و تعیین خسارت ها در منطقه حضور دارد.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این استان گرفتار سیل شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این استان گرفتار سیل شد"، کلیک کنید.