بازداشت 2 شرور به دلیل ایجاد ناامنی در تهرانپارس

بازداشت 2 شرور به دلیل ایجاد ناامنی در تهرانپارس

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری دو شرور که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و حشت در محدوده تهرانپارس کرده بودند، خبر داد.

به گزارش بهار جاودانه، سرهنگ سعید راستی درباره جزییات این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر  ایجاد ناامنی و مزاحمت برای شهروندان از سوی دو تن از اراذل و  اوباش در محله حکیمیه تهرانپارس، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم ویژه مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت و ماموران در تحقیقات اولیه خود هویت دو شرور و مخفیگاه آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای دستگیری این افراد دریافت شد، گفت: ، سرانجام پس از 48 ساعت ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ به مخفیگاه متهمان در محدوده حکیمیه تهرانپارس رفته و در عملیاتی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به بازرسی ماموران از محل اختفا و دستگیری دو فرد شرور گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده از مخفیگاه این افراد دو قبضه سلاح ساچمه ای، چهار تیغه قمه و مقدار 120 گرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

راستی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: هر دو متهم که دارای سوابق شرارت و درگیری هستند، در جریان بازجویی ها به جرم خود مبنی بر تلاش برای ایجاد ناامنی با هدف قدرتنمایی در محله اعتراف کردند. 

وی با بیان اینکه برای هر دو متهم پرونده ای تشکیل شد، گفت: متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 2 شرور به دلیل ایجاد ناامنی در تهرانپارس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 2 شرور به دلیل ایجاد ناامنی در تهرانپارس"، کلیک کنید.