برپایی همایش «شیرخوارگان حسینی» در استان قزوین – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

برپایی همایش «شیرخوارگان حسینی» در استان قزوین - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، حجت الاسلام میثم عباسپور اظهار کرد: ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی در بیش از ۱۱۸ اماکن مذهبی اعم از حسینیه، مسجد و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد که در مراسم‌های اجرا شده در بقاع متبرکه و مساجد، اوقاف دخیل است.

وی افزود: دوخت لباس متبرک به نام حضرت علی اصغر (س) سالهاست که در امامزاده حسین (ع) قزوین انجام و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ هزار لباس متبرک در مجموعه بقاع متبرکه استان دوخته شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان گفت: لباس‌ها در بین عزاداران حاضر در ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسپور عنوان کرد: بقاع متبرکه در سطح یک، دو و سه سطح‌بندی شده‌اند و برنامه‌های آنان با هم متفاوت است، اما به طور کلی در همه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شاخص استان برنامه‌های ویژه عزاداری حسینی برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی همایش «شیرخوارگان حسینی» در استان قزوین – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی همایش «شیرخوارگان حسینی» در استان قزوین – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.