بهترین‌های ورزش کردستان در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، آئین تجلیل از برترین‌های ورزش استان کردستان در سال ۱۴۰۲ از دیدگاه مردم و مخاطبان نشریه تخصصی ورزشی «به هێز» در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری مرکز استان کردستان شامگاه سه شنبه با همکاری این نشریه و اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سنندج برگزار شد.

بهترین‌های سال ۱۴۰۲ ورزش کردستان معرفی شدند

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان در این آئین اظهار کرد: ورزشکارانی در این استان تربیت یافته‌اند که برای کردستان افتخارآفرین بوده‌اند.

بهترین‌های سال ۱۴۰۲ ورزش کردستان معرفی شدند

مهدی رمضانی تصریح کرد: کردستان دارای استعدادهای ورزشی بسیاری است که با شکوفا کردن این استعدادها می‌توان شاهد کسب افتخارات بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران کردستانی باید هویت تمدنی کردستان را به تصویر بکشند و در عرصه‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی هویت کردستانی بودن خود را به نمایش بگذارند.

بهترین‌های سال ۱۴۰۲ ورزش کردستان معرفی شدند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این آئین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست اندرکاران نشریه تخصصی ورزشی «به هێز» برای اجرای این پویش گفت: یکی از ارکان اصلی و مهم پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای در تمامی حوزه‌ها «رسانه‌ ها و مطبوعات» هستند.

آمنه غلام‌ویسی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی شفاف و به موقع و صادقانه از وظایف رسانه‌های حرفه‌ای و تأثیرگذار است، اظهار داشت: رسانه‌ها با روشنگری زوایای پنهان کم کاری و نقاط ضعف هر ارگانی در کنار نقد منصفانه و ارائه راهکارهای مناسب زمینه پیشرفت آن را فراهم می‌آورند.

بهترین‌های سال ۱۴۰۲ ورزش کردستان معرفی شدند

وی تصریح کرد: افرادی که امروز به عنوان برتر با رأی مردم و مخاطبان در این آئین از آنان تجلیل شد، هر کدام از چهره‌های سرشناس ورزش هستند و خدمات ارزنده‌ای را برای ورزش استان انجام داده‌ اند و شایسته تقدیر هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین‌های ورزش کردستان در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین‌های ورزش کردستان در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.