بیانیه دعوت سپاه و چند دستگاه اجرایی استان سمنان برای حضور حداکثری در انتخابات

بیانیه دعوت سپاه و چند دستگاه اجرایی استان سمنان برای حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه استان سمنان، سپاه قایم آل محمد(عج) با صدور بیانیه ای از مردم ولایتمدار و انقلابی استان سمنان که همواره در برهه های حساس تاریخ انقلاب اسلامی ایران خوش درخشیدند، برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای در 11 اسفند ماه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: حضور پرشور و قوی ملت بزرگ ایران در انتخابات، تجلی قدرت، تضمین کننده امنیت ملّی و مایوس کننده دشمنانِ چشم دوخته به ایران اسلامی است و انتخابات پرشور، زمینه ساز رفع مشکلات، پیشرفت ایران و از ارکان اداره صحیح کشور است و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نشان دهنده عزم راسخ ملت شریف ایران اسلامی در دست یابی به قله های عزت و اقتدار در گام دوم انقلاب است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هجمه شناختی در یک جنگ ترکیبی تمام عیار به القای یاس و ناامیدی در جامعه تلاش می کنند اما مردم بصیر ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات، اتحاد و قدرت ملی و امنیت پایدار را در مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی محقق خواهند کرد و بار دیگر دشمنان اسلام را در دست یابی به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

در بیانیه سپاه قایم آل محمد(عج) استان سمنان آمده است: ملت قهرمان ایران اسلامی و مردم غیرتمند استان شهید پرور سمنان همواره در صحنه های مختلف پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه، افتخار آفرینی کرده اند و برگ دیگری به کتاب سترگ حماسه حضور،خواهند افزود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما پاسداران و بسیجیان سپاه قایم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن اعلام آمادگی برای کمک به دستگاه های متولی در تامین امنیت برگزاری انتخابات، از آحاد مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای در 11اسفندماه دعوت می کنیم تا خالق حماسه ای بزرگ در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی باشیم.

»بیانیه خانه احزاب استان سمنان : انتخابات راه حل مشکلات کشور است .

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات، مظهر اقتدار ملی و تجلی جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خانه احزاب استان سمنان ضمن دعوت از آحاد مردم فهیم و بصیر استان برای حضور حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، نکات ذیل را به استحضار می رساند:

1. اهمیت انتخابات: انتخابات پیش رو فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و گامی مهم در جهت پیشرفت و توسعه کشور است.

2. نقش احزاب و تشکل ها: احزاب و تشکل های سیاسی، با ارایه برنامه های مدون و معرفی نامزدهای اصلح، در انتخاباتی پرشور و با نشاط مشارکت فعالی ایفاد کنند.

3. رعایت اخلاق انتخاباتی: همه نامزدها، طرفداران و رسانه ها موظف به رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب و بداخلاقی هستند.

4. انتخاب اصلح: مردم شریف استان با انتخاب نامزدهایی که متعهد به آرمان های انقلاب، ولایتمدار، قانونمند، فسادستیز، دارای برنامه و تخصص و با روحیه انقلابی و جهادی باشند، در پیشرفت و آبادانی استان گام بردارند و مجمع نمایندگان همگام و همراهی داشته باشیم.

خانه احزاب استان سمنان از همه مردم شریف استان دعوت می کند با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات، حماسه ای دیگر خلق و برگ زرینی به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی اضافه کنند.

و من الله التوفیق

خانه احزاب استان سمنان

اسفند 1402

»بیانیه شورای وحدت انقلاب اسلامی استان سمنان

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات به ساعت انتخاب مردم رسید. مردمی که حضورشان برای نظام سرمایه، امنیت آفرین و اعتبار بوده است. با همه گلایه ها، هیچ چیز را با اصل نظام معامله نکرده و با همه وجود پای آن ایستاده است.

مردم عزیز: رهبر معظم انقلاب هر آن چه در باره اهمیت و جایگاه انتخابات لازم بود، فرمودند، دلسوزان و کسانی که دل در گرو انقلاب و ایران دارند، تمام توان خود را برای شرکت شما در انتخابات به کار گرفتند. در مقابل دشمنان نظام، امریکای جنایتکار و قاتل سردار سلیمانی و اسراییل کودک کش و گروهک های تروریستی و تکفیری مانند داعش و منافقین، تجزیه طلب ها و سلطنت طلب ها از هیچ کوششی برای منصرف کردن شما از شرکت در انتخابات دریغ نکردند.

حال انتخابات به زمان انتخاب شما رسیده است. امروز همه نگاه های دنیا به گام ها و انگشتان شماست.

مردم ولایت مدار و شریف استان؛ امروز به فرموده رهبری، صحنه واقعی دفاع از انقلاب و آرمان های امام و شهدا شرکت در انتخابات است.

مشارکت در این انتخابات آن قدر مهم است که رهبر معظم از ماه ها قبل بر ضرورت آن تاکید و تلاش برای شرکت مردم در انتخابات را برای صاحبان تریبون و دارای مخاطب واجب دانستند.

مردم بصیر و خبیر استان: ما امروز در نقطه ای حساس ابستاده ایم، ادامه حرکت به سوی آرمان بزرگ تا تحقق ظهور و یا توقف و بازگشت.

جنس حضور مردم ایران در صحنه همیشه از جنس دفاع بوده است و این بار که میدان دفاع: انتخابات تعریف شده، چنان جانانه از نظام و ولایت دفاع خواهید کرد که چیزی جز شکست نصیب دشمن نخواهد شد.

جمعه صحنه مشارکت با شکوه شماست

» دعوت مدیرعامل و کارکنان سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان از هم وطنان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مدیرعامل و کارکنان سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان نیز همگام با اقشار مختلف مردم، از ملت بزرگ و سرافراز ایران برای حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و سرفراز ایران

مردم سربلند و فرهیخته استان سمنان

ایران عزیز یکبار دیگر در آستانه برگزاری رویدادی تاریخی و سرنوشت ساز قرار گرفته است.

انتخابات، تجلی اراده ملت و فرصتی بی نظیر برای مشارکت همگانی در عرصه مدیریت کشور و تعیین سرنوشت خویش است.

عرصه انتخابات امروز به یکی از مهمترین بزنگاه های تاریخ انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده، بگونه ای که دشمنان این مرز و بوم از هیچ تلاشی برای تضعیف آن و تاثیرگذاری بر عزت و انسجام ملی دریغ نکرده اند

اینک ماییم و یک تاریخ ایثار و حماسه،

اینک ماییم و یک مکتب رهایی بخش و انسان ساز،

اینک ماییم و چشمان منتظر میلیونها انسان آزاده در اقصی نقاط جهان،

اینک ماییم و روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی بویژه 3 هزار شهید استان سمنان،

بار دیگر با حضور مقتدرانه خود در انتخابات 11 اسفند به استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل نشان خواهیم داد ایران و ایرانی همچنان محکم و استوار پای آرمان های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد و میثاق خود با شهیدانِ به خون غلتیده میهن عزیزمان را فراموش نخواهند کرد.

بدینوسیله از یکایک شما عزیزانِ مومن، فرهیخته و انقلابی دعوت می کنیم در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با حضور خود در پای صندوقهای رای مولفه های ایجاد قدرت، اقتدار و عزت ملی را مستحکم تر نموده و بار دیگر ایران را در کانون توجه جهانیان قرار دهید.

هستیم بر آن عهد که بستیم…

مدیرعامل و کارکنان سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان

»بیانیه کارکنان اداره کل انتقال خون استان سمنان در خصوص حضور در انتخابات

کارکنان اداره کل انتقال خون استان سمنان در اطاعت از منویات نایب بر حق امام زمان ،رهبر فرزانه و عزیزمان و به منظور خنثی نمودن توطیه دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم ،مردم عزیز کشورمان را به حضور بیشتر و بیشتر در این حماسه بزرگ دعوت می کند و اظهار می دارد انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی از میدان های باشکوه تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت و مملکت اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت کشور و ساخت ایران قوی و تجلی پای بندی ایرانیان به اهداف و آرمان های بلند و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی است و برگزاری 40 انتخابات طی 45 سال گذشته، حکایت از مردمی بودن نظام و اعتماد و باور مردم به صندوق های رای و همچنین اراده آنان در به رخ کشاندن وحدت ملی به دشمنان در عین تفاوت سلیقه یا گرایش سیاسی دارد.

کارکنان این اداره کل با ملت بزرگ ایران میثاق می بندند در کنار افتخار خدمتگزاری مردم در امر سلامت و تامین خون بیماران در صحنه بزرگ انتخابات نیز شرکت فعال داشته باشند و همراه با همه مردم به صحنه می آیند .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانیه دعوت سپاه و چند دستگاه اجرایی استان سمنان برای حضور حداکثری در انتخابات" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانیه دعوت سپاه و چند دستگاه اجرایی استان سمنان برای حضور حداکثری در انتخابات"، کلیک کنید.