تحقق شعار سال فقط با مدیریت جهادی و کار شبانه روزی امکان پذیر است

تحقق شعار سال فقط با مدیریت جهادی و کار شبانه روزی امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه از سنندج، فرزاد پیشکاری در میز خدمت این هفته اداره کل کار استان خدمت بی منت و شبانه روزی را از وظایف و سیاست های وزارت کار دانست و با بیان اینکه تلاش و همت برای تحقق اهداف شعار سال ” جهش تولید با مشارکت مردم” مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رویکرد همه سیاست ها و برنامه های حوزه های مختلف اداره کل کار کردستان به ویژه اشتغال، امور اجتماعی، روابط کار و تعاون در سالجاری خواهد بود، گفت: همدلی مردم و مسیولان و مشارکت آحاد مختلف جامعه در برنامه های اقتصادی، پشتوانه تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” خواهد بود.

گفتنی است در میز خدمت این هفته مدیر کل کار کردستان مشکلات و درخواست های نمازگزاران را در دیدار چهره به چهره مورد بررسی قرار داده و دستور داد بصورت ویژه و سریع مشکلات آنان در حوزه های مختلف به ویژه مشکلات نمازگزاران در خصوص اشتغال، روابط کار، تشکیل تعاونی ها، تسهیلات دولتی، یارانه معیشتی و… بررسی و رفع شود.

امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری نیز در بازدید از میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از اقدامات موثر این اداره کل در حوزه های مختلف و کمک به رفع مشکلات مردم، قدردانی کرد.

شایان ذکر است مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان دیدار های مردمی را هر روز در دستور کار خود قرار داده و مردم می توانند مشکلات خود را در حوزه های مختلف بصورت مستقیم و چهره به چهره با حضور در اداره کل کار استان مطرح نمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحقق شعار سال فقط با مدیریت جهادی و کار شبانه روزی امکان پذیر است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحقق شعار سال فقط با مدیریت جهادی و کار شبانه روزی امکان پذیر است"، کلیک کنید.