ترکیه: آتش‌بس در غزه با اهداف سیاسی نتانیاهو منطبق نیست

ترکیه: آتش‌بس در غزه با اهداف سیاسی نتانیاهو منطبق نیست

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به کارشکنی تل‌آویو در مذاکرات توافق آتش‌بس در غزه گفت: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل دستور کار دیگری دارد و آتش‌بس در فلسطین با اهداف سیاسی نتانیاهو منطبق نیست.

به گزارش بهار جاودانه، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در سخنانی گفت: همه دنیا شاهد نسل‌کشی و پایمال شدن اصول و ارزش‌های انسانی در غزه است.

وی افزود: ما با جنبش حماس در تماس هستیم و با رهبران آن گفت‌گو می‌کنیم. طرف فلسطینی گام‌های زیادی برای پذیرش توافق آتش‌بس در غزه برداشته است.

وزیر امور خارجه ترکیه تصریح کرد: حماس علت نیست، بلکه پیامد اشغال سرزمین فلسطین است.

وی ادامه داد: در صورتی که راهکار ۲ دولتی عملی نشود در آینده شاهد جنگ چهارم غزه خواهیم بود و همواره با جنگ دست به گریبان خواهیم بود.

هاکان فیدان خاطرنشان کرد: ما باید با (پ‌.ک‌.ک/ی‌.پ.گ) بجنگیم و منابع نفت و انرژی را به مردم سوریه برگردانیم.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترکیه: آتش‌بس در غزه با اهداف سیاسی نتانیاهو منطبق نیست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترکیه: آتش‌بس در غزه با اهداف سیاسی نتانیاهو منطبق نیست"، کلیک کنید.