تشریح برنامه های بزرگداشت روز شهدا و هفته شهید در شهرستان ورامین

تشریح برنامه های بزرگداشت روز شهدا و هفته شهید در شهرستان ورامین

بهار جاودانه/تهران رییس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین، برنامه های بزرگداشت 22 اسفند، روز شهدا در این شهرستان را تشریح کرد.

آزمان کادر امروز 20 اسفندماه 1402 به مناسبت 22 اسفندماه با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا، اظهار کرد: چندین برنامه در هفته بزرگداشت شهدا در شهرستان ورامین با رویکرد جدید اجرا می شود.

کادری گفت: تجلیل از همسران و مادران شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و جانمایی المان های شهدا در سطح شهر از مهم ترین برنامه های هفته شهید است.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، اجرای طرح ویزیت رایگان از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

کادری با اعلام این که یاد شهدا و پدران و مادران شهدا و همچنین جانبازان را یک وظیفه برای خود می دانیم، اشاره و اظهار کرد: طرح سلام شهید و رزمایش مجاهدان فی سبیل الله (دیدار با والدین و همسران شهدای فراجا ورامین ) از برنامه های اجرایی است.

رییس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین اظهار کرد: اعطای وام تبصره 18 اشتغال و پیگیری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با مشارکت آموزش و پرورش، برقراری میز خدمت، معاضدت قضایی و حقوقی، تجلیل و تکریم از خانواده های معظم چند شهید در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) از دیگر برنام های این بنیاد شهید ورامین است.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشریح برنامه های بزرگداشت روز شهدا و هفته شهید در شهرستان ورامین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشریح برنامه های بزرگداشت روز شهدا و هفته شهید در شهرستان ورامین"، کلیک کنید.