تشنج در دیدار اسکاتلند-اسراییل/ اعتراض نمادین به حمله به رفح – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

تشنج در دیدار اسکاتلند-اسراییل/ اعتراض نمادین به حمله به رفح - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه به نقل از آناتولی، پیش از آغاز دیدار تیم های فوتبال زنان اسکاتلند و اسراییل در انتخابی یورو 2025، یکی از تماشاگران در اقدامی اعتراضی علیه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به رفح، خود را با غل و زنجیر به تیرک دروازه بست.

براساس گزارش ای تی وی نیوز، جو دیدار اسکاتلند-اسراییل به دلیل جنگ غزه و حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه، به شدت امنیتی بود. تماشاگر 19 ساله معترض نیز با ورود به زمین و بستن خود به تیرک دروازه، شرایط امنیتی را تشدید کرد.

همچنین پس از آغاز بازی نیز، تیم اسراییلی با نمایش تیشرت هایی به ناتوانی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آزادی اسرای نزد حماس، اعتراض کردند.

در این بین، صدها نفر بیرون از ورزشگاه محل برگزاری دیدار، با به دست داشتن پرچم فلسطین و تابوت های نمادین، جلوه گسترده تری از اعتراض و خشم عمومی نسبت به جنگ جاری در غزه و حملات وحشیانه اشغالگران به رفح را به نمایش گذاشتند.

رژیم صهیونیستی حملات بیرحمانه خود علیه غزه را از هفتم اکتبر 2023 (15 بهار جاودانه 1402) آغاز و به قطعنامه سازمان ملل درباره برقراری آتش بس فوری بی توجهی کرده است. در جریان جنگ بیش از 230 روزه غزه، تاکنون بالغ بر 36 هزار و 200 فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده اند. اسراییل در دیوان بین المللی دادگستری، به اتهام نسل کشی در حال محاکمه است و این نهاد به تازگی به تل آویو دستور داده است تا عملیات در رفح را متوقف کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشنج در دیدار اسکاتلند-اسراییل/ اعتراض نمادین به حمله به رفح – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشنج در دیدار اسکاتلند-اسراییل/ اعتراض نمادین به حمله به رفح – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.