تصویب اعتبار 713میلیارد تومان برای آماده سازی مرز خسروی در اربعین – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

تصویب اعتبار 713میلیارد تومان برای آماده سازی مرز خسروی در اربعین - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر جمعه در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه که با حضور رییس ستاد اربعین در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بررسی پروژه های اولویت دار اربعین در مرز خسروی و نیاز سنجی مسیولین به لحاظ میزان اعتبارات مورد نیاز در مجموع 713.5 میلیارد تومان اعتبار برای استان در ایام اربعین نیاز است.

وی با اشاره به اینکه مرز خسروی در استان کرمانشاه برای زوار اربعین مرز با اهمیت و پر ترددی است، افزود: از این رو بر اساس اعتبار مصوب شده در جلسه سه ساعته با حضور رییس ستاد اربعین از مجموع 713.5 میلیارد تومان 270 میلیارد تومان آن توسط ستاد مرکزی اربعین و 400 میلیارد تومان دیگر آن بر عهده سازمان شهرداری ها خواهد بود.

استاندار کرمانشاه همچنین به اهمیت راه اندازی شبکه فاضلاب در مرز خسروی تاکید داشت و تصریح کرد: از این رو بر اساس تعهد شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه برای راه اندازی این شبکه 30 میلیارد تومان مورد نیاز بوده که از سوی وزارت نیرو تامین خواهد شد.

صحرایی خاطر نشان کرد: راه اندازی سردخانه و زیرساخت های آب در مرز خسروی 10 میلیارد تومان و راه اندازی کارخانه یخ 3.5 میلیارد تومان نیاز است که در این جلسه مصوب و تامین خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب اعتبار 713میلیارد تومان برای آماده سازی مرز خسروی در اربعین – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب اعتبار 713میلیارد تومان برای آماده سازی مرز خسروی در اربعین – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.