تغییر دامنه نوسان معاملات بورس به مثبت و منفی ۳ درصد

تغییر دامنه نوسان معاملات بورس به مثبت و منفی ۳ درصد

طبق اعلام سازمان بورس و ارواق بهادار از فردا شنبه ۱۷ شهریور ماه، دامنه نوسان معاملات سهام در بازار سرمایه به مثبت و منفی ۳ درصد خواهد رسید.

به گزارش بهار جاودانه،  براساس اعلام سازمان بورس و ارواق بهادار، از روز شنبه ۱۷ شهریور ماه، دامنه نوسان معاملات سهام، حق تقدم و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (به استثنای بازارهای قرمز و نارنجی پایه و بازار توافقی فرابورس) در محدوده مثبت و منفی ۳ درصد انجام خواهد شد.

گفتنی است در ماه‌های اخیر و به دنبال نوسانات التهابی در بازار سرمایه، سازمان بورس در جهت جلوگیری از ریزش دارایی سهامداران، تصمیم به محدود کردن دامنه نوسان در معاملات گرفت و دامنه نوسان معاملات سهام از روز یکشنبه ۱۴ مرداد ماه تا چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه به مثبت و منفی یک درصد و معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی به مثبت و منفی دو درصد تغییر کرد و متعاقب آن دامنه نوسان کلی معاملات از روز شنبه (۲۷ مرداد) تا پایان روز چهارشنبه ( ۳۱ مرداد) به مثبت و منفی ۲ درصد تغییر کرد و تا پایان هفته جاری تداوم داشت.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر دامنه نوسان معاملات بورس به مثبت و منفی ۳ درصد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر دامنه نوسان معاملات بورس به مثبت و منفی ۳ درصد"، کلیک کنید.