توزیع ۵۰۰ دست سازه حسینی توسط کانون پرورش فکری مرکزی میان زائران – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

توزیع ۵۰۰ دست سازه حسینی توسط کانون پرورش فکری مرکزی میان زائران - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، احسان منصوری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مرکزی معین استان‌های کرمانشاه و ایلام در آئین اربعین حسینی است و در این راستا موکب کودکان و نوجوانان این استان با اجرای برنامه‌های متنوع، خدمات رسانی به زائران کودک و نوجوان را در دستور کار خود دارد.

وی بیان کرد: در استان مرکزی ۴۵ مرکز ثابت و ۵ مرکز سیار فعالیت دارند و برنامه‌هایی به مناسبت اربعین حسینی در آنها پیش بینی شده است تا کودکان و نوجوانان را با مفهوم عاشورا، ایثار و شهادت آشنا کنند و در کنار دستگاه‌های فرهنگی ایفای نقش آفرینی کنند.

منصوری با اشاره به تولید و توزیع ۵۰۰ عدد دست سازه‌های حسینی میان زائران حسینی در مرز مهران و خسروی، تصریح کرد: سفیران کودک و نوجوان اربعین در مسیر پیاده روی اربعین و موکب‌های مستقر در مسیر حضور خواهند داشت و دست سازه‌های تولید شده توسط کودکان و نوجوانان مستعد استان تولید شده را به زائران اهدا می‌کنند.

وی یادآور شد: غرفه کانون پرورش فکری در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی امسال نیز همچون سالهای قبل به فعالیت خود ادامه می‌دهند و خدمات فرهنگی را به کودکان و نوجوانان ارائه می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی افزود: یک گروه چهار نفره از استان به موکب کانون در مرز خسروی اعزام شده است تا به زائران کودک و نوجوان در این مسیر خدمت رسانی کنند.

۲۱ شهریورماه از پوستر جشنواره قصه گویی رونمایی می‌شود

منصوری به برگزاری بیست و ششمین دوره جشنواره قصه گویی اشاره کرد و گفت: ۲۱ شهریورماه جاری رونمایی از پوستر بیست و ششمین دوره جشنواره قصه گویی انجام خواهد شد به طوری که از روز ۲۱ شهریور بارگذاری آثار قصه گویی توسط شرکت کنندگان کلید می‌خورد.

منصوری بیان کرد: جشنواره قصه‌گویی در بخش استانی اواخر آبانماه، جشنواره منطقه‌ای آذرماه و بخش ملی و بین الملل ۲۶ و ۲۷ دیماه در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته بیش از یک هزار اثر از استان مرکزی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد این در حالی است که امسال با توجه به افزایش موضوعات و محورهای جشنواره پیش بینی می‌کنیم با استقبال خوب کودکان و نوجوانان مواجه شویم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی تاکید کرد: قصه گویی پادکست، مینی مال و محیطی عناوین جدید بیست و ششمین دوره جشنواره قصه گویی می‌باشد و شرکت کنندگان در هر گروه سنی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع ۵۰۰ دست سازه حسینی توسط کانون پرورش فکری مرکزی میان زائران – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع ۵۰۰ دست سازه حسینی توسط کانون پرورش فکری مرکزی میان زائران – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.