تولید بیش از ۲۶ هزار تُن گوشت سفید و قرمز در بروجرد

تولید بیش از ۲۶ هزار تُن گوشت سفید و قرمز در بروجرد

بهار جاودانه/لرستان مدیر جهاد کشاورزی بروجرد از تولید بیش از ۲۶ هزار تُن گوشت سفید و قرمز در بروجرد خبر داد.

جواد گودرزی در گفت‌وگو با بهار جاودانه، اظهار کرد: سه هزار و ۶۲۴ تن گوشت قرمز، ۲۳ هزار تن گوشت سفید، ۲ هزار و ۱۸۴ تُن تخم‌مرغ، ۴۱ هزار و ۴۳۶ تُن شیر و ۷۶۹ تُن عسل در دولت سیزدهم در بروجرد تولید شده است.

وی با اشاره به توزیع نهاده‌های دامی، افزود: همچنین در این مدت جو مدت‌دار ۱۹۵۰ تُن، ذرت ۳۵۹۹۱ تُن، سویا ۱۶۹۳۶  تُن، سبوس ۲۶۰۱ تُن،   کنسانتره ۲۵۰۰، شکر ۲۰۰ تُن توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: نظارت بر جوجه ریزی بیش از ۱۰.۵ میلیون قطعه و رفع مشکلات سامانه‌های مربوطه جهت جوجه ریزی و تخصیص نهاده‌ها، معرفی متقاضیان امهال تسهیلات بانکی در قالب نهاده‌های دامی و منابع داخلی به تعداد ۴۳۰ نفر به واحد طرح و برنامه شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده این مدت است.

گودرزی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی به تعداد ۸ و سرمایه ثابت به تعداد۲ مورد از محل تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید بیش از ۲۶ هزار تُن گوشت سفید و قرمز در بروجرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید بیش از ۲۶ هزار تُن گوشت سفید و قرمز در بروجرد"، کلیک کنید.