جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است

جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است

بهار جاودانه/لرستان امام جمعه دلفان با تاکید بر به توجه به تاثیر فرهنگ، هنر و رسانه در ابعاد مختلف زندگی جوانان، نوجوانان گفت: در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

حجت الاسلام محمد یوسف خانی امروز نهم فروردین ماه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دلفان با اشاره به اهمیت تکریم اصحاب فرهنگ و هنر اظهار کرد: تکریم فرهنگ، هنر و ادب باید در عمل دیده شود.

امام جمعه دلفان خاطرنشان کرد: تکریم جایگاه هنر و ادب فرصتی برای اندیشیدن به مسیولیت هایی است که نسبت جامه هنری مان داریم.  

خانی بیان کرد: هنر مهم ترین تاثیر را بر دل، ذهن و فکر و اندیشه نوجوانان جوانان امروزی که مورد هجمه عملیات روانی دشمن قرار دارند می گذارد.

وی ادامه داد: هنر و ادب در فضای زیست مشمیزکننده امروزی جهان نیازهای بشری را به جهان عرضه می کند و در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

امام جمعه دلفان با بیان اینکه هنر خالی از حکمت و مفاهیم متعالی خلقت نیست، بیان کرد: قدرت تاثیرگذاری هنر در سطح جامعه همیشه برای ما روشن بوده است.

خانی اضافه کرد: هنرمند با ذایقه خود در خدمت جریان روشنگری قرار می گیرد و باید نسبت به هنر تعامل دو جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به رشد هنر افزود: خوشبختانه از نظر هنر و ادب و شعر از حیث کمی و کیفی شاهد توسعه هستیم و امروزه تولیدکننده سرمایه های معرفتی در قالب هنر و مفاخر ارزشی اسلامی و دینی هستیم.

او با اشاره به ظرفیت های موجود هنری در شهرستان دلفان بیان کرد: لازم است نیازهای جامعه هنر و ادب این شهرستان بیشتر بررسی و رصد شود.

 پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است"، کلیک کنید.