جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)؛ ارائه الگو برای جوان در تراز دین و اسلام

جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)؛ ارائه الگو برای جوان در تراز دین و اسلام

دبیر کمیته تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) گفت: این جشنواره فرصتی مناسب برای الگوسازی جوان در تراز دین و اسلام برگرفته از منابع زیارت جامعه کبیره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه، غلامعلی مدیح دبیر کمیته تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) در نخستین پیش نشست این جشنواره که با مشارکت خانه شعر و ادب شهرداری در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره به‌طور ویژه به هدف معرفی الگوسازی جوان در تراز دین و اسلام برگزار خواهد شد.

وی افزود: موضوع جشنواره مختص به شعر آئینی نیست و بر اساس اصول و ارزش‌های دینی که می‌تواند تأثیر عمیقی بر ذهن جوانان داشته باشد بنا شده است. 

دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) با اشاره به تغییرات جدید در سومین سال برگزاری آن گفت: یکی از تغییراتی که در این دوره به چشم می‌خورد، اضافه کردن زیارت جامعه کبیر به محتوای جشنواره بوده این کار به‌منظور ترویج مضامین وفاداری، عشق و جوانمردی و استقامت در جوانان افزوده شده است.

مدیح با تأکید بر عدم محدودیت پذیرش آثار، بیان کرد: از هر اثری که حاوی مضامین مرتبط با دین و اسلام باشد و بتواند بر جوانان اثرگذار باشد، استقبال می‌کنیم. امیدواریم که هنرمندان و شاعران با تلاش خود آثاری تحسین‌برانگیز خلق کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)؛ ارائه الگو برای جوان در تراز دین و اسلام" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)؛ ارائه الگو برای جوان در تراز دین و اسلام"، کلیک کنید.