«جهاد تبیین» یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهدا است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

«جهاد تبیین» یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهدا است - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه جمعه در یادواره شهدای دانشجو و اختتامیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) دهستان نصیر محله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای گرانقدر با فدا کردن جان خود، با خدا معامله کرده و اجر و پاداش خود را در دفاع از دین اسلام از خداوند متعال گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود: امروز دانشجوی انقلابی و جهادی ما با تفکر انقلابی و روحیه شهادت‌طلبی در کف میدان مبارزه با استکبار جهانی ایستاده است و این روحیه استکبارستیزی همواره قابل‌تحسین بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه وظیفه همه ما دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اکنون باید همانند شهدای دانشجو با بصیرت و روشنگری خود آگاهانه برای تعالی اندیشه‌های انقلاب اسلامی عمل کنیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه اکنون جهاد تبیین بر ما واجب است و یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است، تصریح کرد: نسل امروز باید با الگوبرداری از سیره و روش شهدا، راه و مشق شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«جهاد تبیین» یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهدا است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«جهاد تبیین» یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهدا است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.