دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری ها و مسایل روز است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری ها و مسایل روز است - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، مسعود سعادتی روز یکشنبه در دومین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این عملیات موجب غرور ملی و تقویت اعتماد به نفس ملت ایران شد.

وی اضافه کرد: امروز کشور ما نه در داخل، بلکه در عرصه بین المللی نیز قدرت نمایی می کند و بدون حمایت دیگر کشورها، با اعلام قبلی به متحدان رژیم اشغالگر، نقطه ای را هدف قرار دادیم که کشوری جرات انجام آن را نداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آموزش و پرورش، امروز مورد توجه همگان قرار گرفته است، اظهار کرد: پشت تمامی نگاه های مثبت و حتی انتقادی، ارزش و اعتبار آموزش و پرورش و سوق دادن این دستگاه به سمت پیشرفت، نهفته است.

سعادتی با بیان اینکه آموزش و پرورش، نقطه امید آینده است، گفت: دستگاه تعلیم و تربیت، نقطه نجات کشور از تمام گرفتاری ها و مسایل روز است و این دستگاه می تواند یکی از نقاط امید برای حل مشکلات جامعه در حوزه های متعدد باشد.

این مقام مسیول، راه حکمرانی مطلوب و کم هزینه در زمینه های متعدد را سرمایه گذاری در آموزش و پرورش و تربیت، عنوان کرد و افزود: در کشور ما نگاه ویژه ای به مسایل تربیتی وجود دارد که تاکید سند تحول بنیادین نیز بر همین مورد است و مطالعات تطبیقی نشان می دهد که این سند در بسیاری از مسایل بنیادی مانند خلاقیت و کارآفرینی با دیگر اسناد جهانی، اشتراکاتی دارد و نوع جهان بینی نشات گرفته از مسایل اعتقادی ما در این سند، متفاوت است.

سعادتی با برشماری برخی ویژگی های افراد کارآمد برای فعالیت در دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: نگاه سطحی و کوته بینانه جایی در آموزش و پرورش ندارد؛ بلکه آموزش و پرورش، منبع نیروهای کارآمد و توانمند، کاربلد و سالم است، نه آدم های بهانه جو، زیرا نگاه تک بعدی و تک محوری، خلاف انسجام درونی و وحدت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری ها و مسایل روز است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری ها و مسایل روز است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.