دلالی جدید با فروش گواهی اسقاط خودرو / 8 عدد 470 میلیون!

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه،اگر نگاهی به فضای مجازی و آگهی ها داشته باشید با مواردی مانند فروش گواهی اسقاط مواجه می شوید.

قیمت گواهی ها اسقاط متفاوت است و بستگی به نرخ تعیین شده توسط فروشنده دارد.

فردی 8 عدد گواهی اسقاط خودروی سنگین را به نرخ 470 میلیون تومان آگهی کرده است.

گویا واردات خودروهای سنگین هم درگیر ماجراهای عجیب و غریب گواهی اسقاط شده است.

براساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی گمرکات کشور، در 11 ماهه سال 1402 دقیقا 5 هزار و 857 دستگاه کامیون کشنده به ارزش 752 میلیون و 421 هزار دلار در جهت نوسازی و افزایش ظرفیت ناوگان جاده ای کشور وارد شده است.

به روایت روزگار ما -در سه سال گذشته، مجموعا 24 هزار و 847 دستگاه کشنده وارد کشور شده است، در خصوص آمار واردات کشنده ها نیز باید گفت که در سال 1400 به تعداد 8 هزار و 951 دستگاه و در سال 1401 نیز به تعداد 10 هزار و 39 دستگاه کشنده، وارد شده بود.

دلالی جدید با فروش گواهی اسقاط خودرو / 8 عدد 470 میلیون!

شرایط و ضوابط واردات انواع خودرو تجاری کارکرده برای تمام واردکنندگان انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون با عمر کمتر از 5 سال به شرح زیر در بهار جاودانه 1402 ابلاغ شد.

تمام شرکت های واردکننده با سقف تعدادی در هر مرحله می توانند نسبت به واردات انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون با عمر کمتر از 5 سال مورد نیاز حمل و نقل عمومی و به ویژه ناوگان مورد نیاز جابجایی زایران اربعین حسینی اقدام کنند:
گروه الف: کارخانجات تولیدکننده داخلی: 300 دستگاه در هر مرحله

گروه ب: شرکت های حمل و نقل دارای پروانه فعالیت مجاز و معتبر صادره توسط سازمان راهداری: 25 دستگاه در هر مرحله

گروه ج: واردکنندگان دارای مجوز واردات خودرو از وزارت صنعت، معدن و تجارت: 25 دستگاه در هر مرحله

تبصره 1: رانندگان خودمالک دارای کارت هوشمند و شرکت های حمل و نقل خودمالک نیز می توانند وفق شرایط مندرج در بندهای الف و ب تبصره 3 قانون اصلاح ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو، نسبت به واردات انواع کشنده، کامیون و کامیونت اقدام کنند.

تبصره 2: ارایه مجوز جدید واردات به هر واردکننده، منوط به انجام تمام تعهدات مربوطه در سقف مجوز صادره و اخذ کارت هوشمند ناوگان از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

تعداد و ترکیب ناوگان وارداتی به شرح زیر است:
کشنده: مان، ولوو، اسکانیا، بنز، داف، رنو، میتسوبیشی، هیوندای و تمام برندهای مجاز ژاپنی، اروپایی و کره ای

کامیون: مان، ولوو، اسکانیا، بنز، داف، رنو، میتسوبیشی، هیوندای و تمام برندهای مجاز ژاپنی، اروپایی و کره ای

اتوبوس: مان، ولوو، اسکانیا، هیوندای، بنز، میتسوبیشی، کیا، ایویکو و تمام برندهای مجاز

مینی بوس: بنز، مان، اسکانیا، تویوتا، ولوو، هیوندای، ایویکو و تمام برندهای مجاز

ون: بنز، تویوتا، هیوندای، کیا، فیات، فولکس واگن، ایویکو و تمام برندهای مجاز

220

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلالی جدید با فروش گواهی اسقاط خودرو / 8 عدد 470 میلیون!" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلالی جدید با فروش گواهی اسقاط خودرو / 8 عدد 470 میلیون!"، کلیک کنید.