دمای هوای خراسان رضوی به 44 درجه می رسد

دمای هوای خراسان رضوی به 44 درجه می رسد

به گزارش بهار جاودانه از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه دمای هوای این استان در روزهای پایانی فصل بهار، گرم و تابستانی خواهد شد، اظهارکرد: پیش بینی ها به نحوی است که در روزهای پیش رو به 44 درجه در مناطق گرمسیر خراسان رضوی خواهد رسید.

رضایی گفت: همچنین بیشینه دما در همه شهرستان های خراسان رضوی از جمله کلانشهر مشهد بیش از 37 درجه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:در شبانه روز گذشته، فریمان با 13 و سرخس با 41 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی 21 تا 39 درجه به ثبت رسیده است.

رضایی پور افزود:دمای کنونی مشهد 36 درجه سانتیگراد است که امروز نیز بدون تغییر خاص نسبت به دیروز، بین 22 تا 39 درجه در نوسان خواهد بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دمای هوای خراسان رضوی به 44 درجه می رسد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دمای هوای خراسان رضوی به 44 درجه می رسد"، کلیک کنید.