دولت تا سال 1408 از حق السهم فیبر نوری چشم پوشی می کند

رییس سازمان تنظیم مقررات رادیویی:

دولت تا سال 1408 از حق السهم فیبر نوری چشم پوشی می کند

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تمرکز پروانه یکپارچه شبکه، به سه اپراتور بر یکپارچه سازی خدمات ثابت و سیار و همچنین توسعه فیبر نوری است همچنین دولت تا سال 1408 از حق السهم خود از محل سرویس فیبر تقریباً چشم پوشی کرده است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه، امیر محمد زاده لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص و ویژگی پروانه یکپارچه شبکه و خدمات (UNSP) که به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت توسط وزیر ارتباطات اعطا شده بود نوشت:

«تمرکز این الحاقیه (پروانه) بر یکپارچه سازی خدمات ثابت و سیار و همچنین توسعه فیبر نوری است.

 پروانه مشمولین تا سال 1410 تمدید و متعهد می شوند تا سال 1404 سرجمع 20 میلیون پوشش فیبر نوری در کشور ایجاد کنند.

دولت هم تا سال 1408 از حق السهم خود از محل سرویس فیبر تقریباً چشم پوشی کرده است.»

گفتنی است اوایل اردیبهشت ماه، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات (UNSP) به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت توسط وزیر ارتباطات اعطا شد تا به ترتیب مخابرات ایران متعهد به ایجاد 7 میلیون، مبین نت 3 میلیون و شرکت رایتل 2 میلیون پوشش خانوار در پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار ها شوند.

                   تعهد اپراتور ها برای پوشش فیبر نوری تا 1404/ دولت تا سال 1408 از حق السهم خود از محل سرویس فیبر نوری چشم پوشی کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دولت تا سال 1408 از حق السهم فیبر نوری چشم پوشی می کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دولت تا سال 1408 از حق السهم فیبر نوری چشم پوشی می کند"، کلیک کنید.