دو پروژه ورزشی توسط وزیر ورزش در فردیس افتتاح می‌شود

دو پروژه ورزشی توسط وزیر ورزش در فردیس افتتاح می‌شود

بهار جاودانه/البرز مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به البرز دو پروژه ورزشی را در فردیس افتتاح خواهد کرد.

بهزاد فروغی درگفت و گو با بهار جاودانه اظهار کرد: دو پروژه ورزشی روز دوشنبه، ۱۱تیرماه ‌با حضور وزیر ورزش و ‌جوانان در شهرستان فردیس افتتاح و ‌بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرکل ‌ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها شامل استخر شهدای خدمت در شهرک وحدت فردیس در مساحت ۱۳۰۰ مترمربع است که با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، به بهره‌برداری خواهد رسید.

فروغی عنوان کرد: در ادامه وزیر ورزش و جوانان با حضور در منطقه میدان عشاق الحسین (ع) فردیس، زمین چمن فوتبال شهدای فردیس را افتتاح خواهد کرد.

وی گفت: این پروژه در مساحت هفت هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح می‌شود.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو پروژه ورزشی توسط وزیر ورزش در فردیس افتتاح می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو پروژه ورزشی توسط وزیر ورزش در فردیس افتتاح می‌شود"، کلیک کنید.