رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «افشین سفاهن» را به عنوان «رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس» وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، در متن حکم انتصاب حسین سیمایی، وزیر علوم خطاب به افشین سفاهن آمده است.

نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید. شایسته است نسبت به تمشیت امور برای دست‌یابی به اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری، اهتمام ورزید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اسناد بالادستی، همچنین مشیّ و گفتمان دولت وفاق ملّی، همسو با برنامه ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی و توجه به مسئولیت اجتماعی دانشگاه و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی و تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌ها و تصویب قوانین مورد نیاز وزارت متبوع و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی وفناوری موّفق و مؤید باشید.

توفیق، و سربلندی روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

افشین سفاهن (متولد ۱۳۵۵) دارای دکترای جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور است. از وی ۴۳ مقاله علمی و پژوهشی منتشر شده است. وی دارای سوابق مدیریت در وزارت کشور بوده و از سال ۹۲ الی ۱۴۰۰ مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ و رئیس مرکز سیاستگذاری امور اقتصادی بنیاد شهید بوده است.

گفتنی است؛ وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات و تلاش‌های دکتر «رضا صابری»، رئیس سابق مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد"، کلیک کنید.