رای کمیته انضباطی برای عضو شورای شهر مشهد

به گزارش بهار جاودانه از خراسان رضوی؛ این تیم با پیگیری «سیدحسین علوی» بازیکن اسبق استقلال که در زمان پرویز مظلومی به این تیم پیوست و سر و صدای زیادی به پا کرد، راهی مشهد شده است. بازیکنی که حالا وارد عرصه سیاست شده و با رای مردم راهی شورای شهر مشهد هم شده است. بر همین اساس هم روی پیراهن این تیم شعار مدیریت شهری مشهد حک شده بود و شاگردان خسرو حیدری کم کم نماینده مشهد در لیگ آزادگان خواهند شد.

علوی که به عنوان عضو شورای شهر در دیدار تیم خوشه طلایی با شاهین بندرعامری که در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، حالا با حکم عجیبی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روبه رو شده است.

رای کمیته انضباطی برای عضو شورای شهر مشهد

بر همین اساس هم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون اینکه بداند حسین علوی چه مسیولیتی در تیم خوشه طلایی دارد رای به محرومیت او داده و در حکم ابلاغی نوشته است؛ «سید حسین علوی، منتسب به تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل بدرفتاری با داور مسابقه و تهدید وی به دو جلسه از همراهی تیم خود از ورود به استادیوم های ورزشی محروم است و باید 100میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.»

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رای کمیته انضباطی برای عضو شورای شهر مشهد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رای کمیته انضباطی برای عضو شورای شهر مشهد"، کلیک کنید.