رهایی یک نفر از تاریکی نجات یک ملت است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

رهایی یک نفر از تاریکی نجات یک ملت است - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از مبلغین و دست اندرکاران طرح امین، مربیان طرح تربیتی بسیج و ایمه جماعات مدارس و آموزشگاه های شهرستان سمنان بیان کرد: جوامع غربی با وجود پیشرفت های گوناگون، عامل اصلی امور یعنی «کار برای خدا» را کنار گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه عیار تمام کارها چه تعلیم، چه عمل و چه تعلّم، جلب رضایت پروردگار است، بیان کرد: هدف اصلی انسان دستیابی به درجه «کمال» است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: تربیت متربیان اگر با هدف رضای خدا صورت نگیرد نه تنها مفید نخواهد بود بلکه مضر و زیان بار است.

مطیعی عمل به آموخته ها را راه اصلی رشد و تعالی انسان دانست و تاکید کرد: اولیای الهی بنای خود را بر «عمل» به آموزه های دینی و اخلاقی نهاده بودند لذا حتی با یک نگاه، بر متربیان و محیط اطراف خود تاثیر می گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه عقل و دین نه تنها در برابر یکدیگر قرار ندارند بلکه همسو، هم جهت و در کنار هم هستند تصریح کرد: عقلانیت یکی از معیارهای یک مربی و یک مسلمان محسوب می شود چراکه در این صورت است که انسان، خود را فرمانبَر خداوند می داند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر در امور تربیتی کارها بگونه ای انجام شود که حتی یک نفر از مسیر سقوط و تاریکی رهایی یابد، گویا تمام مردم را احیا کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهایی یک نفر از تاریکی نجات یک ملت است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهایی یک نفر از تاریکی نجات یک ملت است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.