«روایت پیشرفت» انعکاس خوب برنامه های دولت به مردم و نخبگان است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

«روایت پیشرفت» انعکاس خوب برنامه های دولت به مردم و نخبگان است - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، محمد اسلامی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت که در محل دایمی نمایشگاه های آستان قدس رضوی مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار کرد: دولت سیزدهم اراده منسجمی را به صورت پیوسته برقرار کرده است.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اینکه ارتباط دولت و مردم از طریق اجرا و پیشبرد برنامه ها در قالب های مختلف دنبال می شود، مطرح کرد: نمایشگاه های روایت پیشرفت نیز به منظور انعکاس این برنامه ها به مردم و نخبگان برپا شده که الحمدلله این رویداد به خوبی این اتفاق را رقم زده است.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم، کشور جایگاه ویژه ای در عرصه فناوری به خصوص در عرصه فناوری های راهبردی پیدا کرده است.

اسلامی با اشاره به اینکه فناوری های نوین جلوه های قدرت ساز و اقتدار آفرین هر ملتی هستند، مطرح کرد: پیشرفت و رسیدن به قله های تاثیرگذار نیازمند یک روند تدریجی در گرو هدایت و رهبری حکیمانه است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه روند قرار گرفتن کشور در تراز قدرت پیوسته دنبال شده است، عنوان کرد: در سازمان انرژی اتمی ایران سند جامع راهبردی به منظور ریل گذاری مسیر حرکت تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال نخست این سند به 159 دستاورد دانشی، فناورانه و صنعتی دست پیدا کردیم، خاطر نشان کرد: زنجیره های تامین کننده و شبکه های تامین کننده تمام فعالیت ها تحت نظر آژانس انرژی اتمی هستند.

اسلامی با اشاره به اینکه رفتار مخرب نظام استکباری موجب عدم همکاری با صنعت هسته ای کشور شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع موجب شده است که فناوری مورد نیاز در اختیار جمهوری اسلامی قرار نگیرد.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در سال 1402، گام های استوارتری برداشته ایم، تصریح کرد: در سال 1402 و پس از عمل به فرامین مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت بسیاری در عرصه بردن انرژی هسته ای به سفره های مردم بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت پروژه های متعددی را افتتاح کردیم، یادآور شد: همچنین عملیات مطالعات تکمیلی و تجهیز سایت نیز با دستور رییس جمهور در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«روایت پیشرفت» انعکاس خوب برنامه های دولت به مردم و نخبگان است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«روایت پیشرفت» انعکاس خوب برنامه های دولت به مردم و نخبگان است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.