روش تامین مالی جمعی در شهرداری مشهد اجرایی می شود

روش تامین مالی جمعی در شهرداری مشهد اجرایی می شود

به گزارش بهار جاودانه از خراسان، مجید دبیریان در گفتگویی با اشاره به نامگذاری سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، اظهارکرد: در راستای تحقق و پیاده سازی این فرمایش و همچنین نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی، یکی از مهمترین مصادیق مشارکت مردم با مشارکت در اجرای پروژه های شهری به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

وی با اشاره به تصویب لایحه استفاده از ابزار تامین مالی جمعی برای پروژه های زیرساختی و شهری در جلسه علنی اخیر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، گفت: به واسطه این مصوبه که برای اولین بار در کشور، در شهرداری مشهد اجرایی می شود، شاهد تسریع فرآیند توسعه اقتصاد شهری و گسترش فرهنگ سرمایه گذاری با استفاده از ابزارهای مالی جدید خواهیم بود.

رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری، مشارکت ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: مردمیسازی اقتصاد شهری، توسعه متوازن شهر و جذب سرمایه های خرد، از دیگر مزایای اجرایی شدن این مصوبه است.

دبیریان در تشریح مصوبه مذکور، تصریح کرد: در روش استفاده از ابزار تامین مالی جمعی، همه مردم می توانند در اجرای پروژه های شهری، سرمایه گذاری نموده و ضمن کمک به اجرای پروژه های شهری، در سود آن شریک شوند.

وی گفت: از سوی دیگر، زایران و مجاوران در تمامی مناطق شهری نیز از پیامدهای اقتصادی، زیست محیطی و فرهنگی آن بهره مند می شوند.

دبیریان افزود: در این راستا، سیاست گذاری و برنامه ریزی برای استفاده از دیگر شیوه های نوین مالی و سرمایه گذاری به جدیت دنبال خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روش تامین مالی جمعی در شهرداری مشهد اجرایی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روش تامین مالی جمعی در شهرداری مشهد اجرایی می شود"، کلیک کنید.