رییس جمهور آتی ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

رییس جمهور آتی ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب صبح چهارشنبه در مراسم یادبودی که برای شهدای خدمت در مسجد جامع دامغان برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در کشورمان، بیان کرد: رییس جمهور آتی ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد.

وی با بیان اینکه مردم با حضورشان بار دیگر دشمنان را در این برهه حساس تاریخی مایوس خواهند کرد، افزود: مردم باید رییس جمهوری انتخاب کنند که ولایتمدار باشد.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه مردم باید کسی را برگزینند که برای حل مشکلات مردم قدم بردارد، گفت: نیاز داریم که افراد دلسوز به این مردم و کشور بر سر کار بیایند.

رضوی نسب با بیان اینکه آیت الله رییسی در حوزه تفکر و اندیشه های سیاسی ولایت مدار صادق و مدیر عملیاتی و میدانی و فردی جهادی و انقلابی بود، تاکید کرد: اکثر کشورهای همسایه بعد از شهادت ایشان عزای عمومی اعلام کردند و این نشان از جایگاه رییس جمهور شهید ایران اسلامی دارد.

وی افزود: اقدامات شهید رییسی در مدت کوتاه سه ساله دولت سیزدهم باعث توسعه و پیشرفت بسیار خوب در کشورمان شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور آتی ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور آتی ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.