سارق اماکن خصوصی در ساری دستگیر شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

سارق اماکن خصوصی در ساری دستگیر شد - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، سرهنگ عبدالله حسن زاده گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت از یک ساختمان نیمه کاره در ساری، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یکی از سارقان به هویت معلوم با ۴ فقره سابقه سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اعتراف متهم به ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرهای جویبار و نکا افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آنها خواست: با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان‌های درحال ساخت و نیمه کاره ضریب سرقت اموال خود را کاهش دهند.

——————————————————————————————————————–

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارق اماکن خصوصی در ساری دستگیر شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارق اماکن خصوصی در ساری دستگیر شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.