سازمان ملل: سیل در شرق آفریقا به 750 هزار نفر آسیب زده است

سازمان ملل: سیل در شرق آفریقا به 750 هزار نفر آسیب زده است

سازمان ملل روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد نزدیک به 750 هزار نفر بر اثر سیل در شرق آفریقا آسیب دیده اند.

به گزارش بهار جاودانه، همچنین بر اثر سیلاب در این منطقه 234 هزار نفر آواره و بیش از 236 نفر کشته شده اند که بیش از 229 نفر از این آمار به تنهایی مربوط به کنیا است.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (OCHA) همچنین گفت مقامات محلی کنیا گزارش داده اند که بیش از 285 هزار نفر در سراسر این کشور تحت تاثیر پیامدهای سیل قرار گرفته اند.

این سازمان اعلام کرده است تاکنون کمک های نقدی و بهداشتی به افراد آسیب دیده رسانده است.

به گزارش شینهوا، در همین حال در سومالی نیز بیش از 160 هزار نفر تحت تاثیر سیل قرار گرفتند. همچنین سیل از 19 آوریل تاکنون جان هفت کودک را در این کشور گرفته است.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازمان ملل: سیل در شرق آفریقا به 750 هزار نفر آسیب زده است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازمان ملل: سیل در شرق آفریقا به 750 هزار نفر آسیب زده است"، کلیک کنید.