سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان می شود – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان می شود - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، نقشه های هواشناسی نشان می دهد که سامانه کم فشار بارشی از امروز یکشنبه وارد استان سمنان شده و قرار است بخشی از استان به ویژه نقاط شمالی و مرتفع را تحت تاثیر خود قرار دهد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بر اساس تصاویر ماهواره ای و نقشه های پیش یابی، آغاز هفته در غالب نقاط باران و رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ، در ارتفاعات و نواحی کوهستانی، مه آلودگی، باران و احتمال بارش خفیف برف پیش بینی می شود.

یکی از تاثیرات این سامانه کم فشار بارشی، کاهش دمای هوا در اکثر نقاط استان سمنان تا پنج درجه سانتی گراد خواهد بود به این ترتیب اداره کل هواشناسی استان سمنان برای امروز افزایش ابر و ورود سامانه کم فشار بارشی را به استان پیش بینی کرده است.

از فردا اما کم کم بر میزان ابرها افزوده می شود پیش بینی هواشناسی برای فردا و پس فردا در مرکز استان افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده باران و رگبار خواهد بود. اوج فعالیت این سامانه سه شنبه است.

بیشینه و کمینه دمای هوای مرکز استان سمنان امروز 21 و 10 درجه بالا صفر است برای فردا نیز این شاخص 21 و 14 درجه بالای صفر اعلام شده است. برای شاهرود نیز افزایش ابر و بارش باران و رگبار پیش بینی شده است با این تفاوت که اوج فعالیت این سامانه بارشی در شاهرود روز چهارشنبه خواهد بود.

بیشینه و کمینه دمای هوای امروز دیار شاهوار 18 و هفت درجه بالای صفر اعلام شده است از فردا کم کم ابرها در شاهرود گسترده خواهند شد.

از فردا کم کم ابرها وارد دامغان می شوند و برای روز سه شنبه رگبار باران و بارش پیش بینی شده است بیشینه و کمینه دمای هوای امروز دیار صد دروازه 20 و هشت درجه بالای صفر است. برای روز چهارشنبه نیز وزش باد نسبتاً شدید در این شهرستان پیش بینی می شود.

در گرمسار نیز از فردا کم کم شاهد ورود سامانه کم فشار بارشی خواهیم بود سامانه ای که اوج فعالیت آن سه شنبه خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوای امروز گرمسار 22 و 12 درجه بالای صفر اعلام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان می شود – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان می شود – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.