سبزپوشی بورس؛ شاخص کل ۱۵ هزار واحد رشد کرد

سبزپوشی بورس؛ شاخص کل ۱۵ هزار واحد رشد کرد

گزارش روزانه بورس ۳ شهریور.

آفتاب‌‌نیوز :

در پایان معاملات امروز شنبه ۳ شهریور بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۱۵ هزار و ۲۶۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۲ هزار واحدی ایستاد.

فملی، فولاد و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تأثیر را در شاخص داشتند و فولاد، فملی و ثفارس سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲ هزار و ۸۶۶ واحدی روی پله ۶۴۱ هزار و ۸۹۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل فرابورس ۶۹ واحد رشد کرد به رقم ۲۰ هزار و ۸۶۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش ۴۱۳ واحد به سطح ۱۱۰ هزار و ۵۵۶ واحد رسید.

امروز نماد‌های فملی، فولاد وشستا نماد‌های سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

در سوی دیگر نماد‌های فخوز، فولاژ و شاراک نماد‌های قرمزپوشی بودند که بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نماد‌های کگهر، آریا و فزر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل داشتند و نماد‌های فجهان، ددانا و بپاس بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سبزپوشی بورس؛ شاخص کل ۱۵ هزار واحد رشد کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سبزپوشی بورس؛ شاخص کل ۱۵ هزار واحد رشد کرد"، کلیک کنید.