شامپو جوانه گندم سریتا بدون سولفات

انتخاب یک شامپوی مناسب می تواند به حفظ یا بازگرداندن سلامتی و شفافیت موها کمک کرده و ظاهر بهتری به آن ها ببخشد. شامپو جوانه گندم سریتا با قدرت شویندگی مناسب خود موها و پوست سر را به خوبی تمیز می کند و به دلیل اینکه فاقد سولفات است مانع آسیب دیدن موها می شود. شامپوهای بدون سولفات برای افرادی که موهای حساس، وز، خشک و رنگ شده دارند مناسب است. شامپو فری سولفات جوانه گندم سریتا به حفظ سلامت، رطوبت مو و افزایش دوام رنگ آن کمک می کند و در کاهش التهابات و تحریکات پوست سر تاثیرگذار است.

شامپو جوانه گندم سریتا بدون سولفات

این محصول به واسطه داشتن عصاره گندم سرشار از ویتامین B5 و E بوده که این دو ویتامین برای درمان و کاهش ریزش موها موثر هستند. این شامپو به تقویت شدن موها کمک کرده و در تامین و حفظ رطوبت موها و افزایش مقاومت آن ها تاثیرگذار است.

پودر جوانه گندم برای صورت خوبه ؟ پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و با روند طبیعی رشد و تولیدشان، در گروه سبزی ها، آن هم با ارزش غذایی بالا از نظر ویتامین ها و املاح سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروزه به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود. سلنیوم و منیزیم موجود در جوانه گندم، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است.

شامپو جوانه گندم سریتا با دارا بودن آنتی اکسیدان از موها در برابر رادیکال های آزاد و عوامل مخرب دیگر محافظت می کند و از ایجاد موخوره در مو جلوگیری می کند. این محصول با دارا بودن بابونه و نعنا فلفلی خاصیت ضدالتهاب داشته و مانع تحریک پوست سر و ریزش موی ناشی از التهاب می شود. شامپو فری سولفات سریتا با دارا بودن ترکیبات موثر در افزایش حالت پذیری، لطافت و درخشندگی موها موثر است.

از مزیت های مهم شامپو جوانه گندم سریتا افزایش خون رسانی به کف سر بوده که موجب افزایش ضخامت و حجم موها می شود. همچنین این شامپو با اتصال پروتیین ها به کراتین ساقه مو به بهبود استحکام آن ها کمک کرده و در ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده تاثیر مثبتی دارد. این محصول با افزایش رطوبت رسانی به موها از خشکی، وز شدن و شکنندگی آن ها جلوگیری می کند.

شامپو جوانه گندم سریتا بدون سولفات

شامپو جوانه گندم سریتا بدون سولفات، یکی از محصولات محبوب سریتا است که برای موهای معمولی تا چرب و مناسب شستشوی روزانه مو فرموله شده است.

برخی از ویژگی ها و مزایای این شامپو عبارتند از:

  • فاقد سولفات: این شامپو بدون استفاده از سولفات های خشن، موها را به آرامی تمیز می کند و از خشکی و تحریک پوست سر جلوگیری می کند.
  • حاوی عصاره جوانه گندم: عصاره جوانه گندم سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که به تقویت و تغذیه موها کمک می کند.
  • کنترل چربی مو: این شامپو به تنظیم ترشح چربی پوست سر کمک می کند و از ایجاد چربی و سنگینی مو جلوگیری می کند.
  • حفظ رطوبت مو: این شامپو رطوبت موها را حفظ می کند و از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می کند.
  • ایجاد درخشش مو: این شامپو به موها درخشش و شادابی طبیعی می بخشد.
  • مناسب برای موهای رنگ شده: این شامپو برای موهای رنگ شده نیز مناسب است و از رنگ مو محافظت می کند.

طریقه مصرف سبوس برنج قهوه ای برای چاقی صورت  به این صورت است که یک قاشق غذاخوری از این پودر را هر چهار ساعت یکبار  میل کنید. همچنین برای مصرف کردن این پودر می توانید یک قاشق غذاخوری از آن را درون کاسه ای ماست بریزید و قبل از وعده های غذایی اصلی مصرف کنید.

برخی از معایب این شامپو عبارتند از:

  • قیمت نسبتاً بالا: این شامپو در مقایسه با برخی از شامپوهای دیگر در بازار، قیمت بالاتری دارد.
  • عدم کف کافی: این شامپو به دلیل عدم استفاده از سولفات، کف زیادی ایجاد نمی کند که ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد.

نحوه استفاده:

  • موهای خود را با آب ولرم خیس کنید.
  • مقدار کافی از شامپو را به کف دست خود بزنید و به آرامی روی موها و پوست سر خود ماساژ دهید.
  • شامپو را به طور کامل آبکشی کنید.
  • در صورت تمایل می توانید از نرم کننده مو سریتا نیز استفاده کنید.

قیمت و نحوه خرید:

قیمت شامپو جوانه گندم سریتا بدون سولفات می تواند بسته به نوع بسته بندی و محل خرید شما متفاوت باشد.

به طور کلی:

  • قیمت هر 200 میلی لیتر: 50,000 تا 70,000 تومان

شما می توانید این شامپو را از طریق فروشگاه های آنلاین مانند مجله بهار جاودانه، باسلام و ترب و همچنین برخی از داروخانه ها و لوازم آرایشی بهداشتی خریداری کنید.

نکات:

  • قبل از استفاده از شامپو، تست حساسیت را روی قسمت کوچکی از پوست سر خود انجام دهید.
  • از تماس شامپو با چشم خودداری کنید.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت، استفاده از شامپو را discontinued کنید.

 ترکیبات شامپو تقویت کننده فاقد سولفات

عصاره برگ رزماری

این عصاره گیاهی برای کمک به رشد و تقویت ریشه موها بسیار تاثیرگذار است و باعث خونرسانی و آب رسانی به فولیکول موها شده و ریشه موها را تغذیه می کند. عصاره این گیاه باعث متعادل نگه داشتن ترشح چربی پوست شده و دلایل ریزش مو در اثر چربی را درمان می کند.

 عصاره بابونه

خاصیت اصلی این عصاره گیاهی در ترکیبات شامپو سریتا این است که باعث ترمیم و بازسازی ساقه های آسیب دیده موها شده و پوست سر را نیز از بروز هرگونه عوارض پوستی محافظت می کند. عصاره بابونه پوست سر را رطوبت رسانی می کند و باعث جلوگیری از ریزش مو بر اثر خشکی پوست سر می شود.

 عصاره مریم گلی

یک عصاره گیاهی تقویت کننده فولیکول موها است که می تواند با تغذیه ریشه موها از ریزش مو بر اثر ضعیف و سست شدن جلوگیری کند. عصاره مریم گلی می تواند پوست سر را نیز تقویت کند و پوست های مرده کف سر را به آرامی لایه برداری کند، که در اصل از شوره زدن نیز جلوگیری می کند.

عصاره نعنا فلفلی

یک عصاره ضد التهابی است که باعث می شود تا التهابات پوست سر مانند؛ خارش، سوزش و قرمزی را رفع و یا کاهش دهد. عصاره این گیاه می تواند باعث تقویت ریشه موها شده و از ریزش موها بر اثر خارش پوست و دیگر عوارض پوستی نیز جلوگیری می کند.

عصاره جوانه گندم

این عصاره گیاهی حاوی املاح معدنی مانند: آهن، روی، منیزیم و غیره است که در کنار ترکیبات ویتامینه مانند: آ، ای و ب می تواند تمامی مواد مورد نیاز سلامتی ریشه موها را تامین کرده و باعث افزایش استحکام و تقویت فولیکول موها شود. عصاره جوانه گندم می تواند ساختار اصلی ساقه موها را تغذیه کند و موها را سلامت و شاداب نگه دارد.

پودر سبوس چند غله دکتر بیز گندم جو برنج  با طعم عالی برای استفاده در خورشت نیز مناسب است. این پودر بعد از مصرف موجب نشاط در افراد شده و برای درمان بیماری هایی همچون افسردگی، اضطراب و استرس نیز مفید است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شامپو جوانه گندم سریتا بدون سولفات" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شامپو جوانه گندم سریتا بدون سولفات"، کلیک کنید.