شهادت آیت الله رییسی حقیقت پنهان اخلاص ایشان را آشکار کرد

شهادت آیت الله رییسی حقیقت پنهان اخلاص ایشان را آشکار کرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، مینودشت و گالیکش عنوان کرد: شهادت آیت الله رییسی حقیقت پنهان اخلاص ایشان را آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه، علیرضا گرایلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، مینودشت و گالیکش و مسیول تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در مراسم یادبود شهدای خدمت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در واحد گنبدکاووس اظهار کرد: اخلاص در فکر و عمل شهید رییسی سبب عاقبت بخیری و ماندگاری او در تاریخ ایران شد و شهادت او و یارانش حقیقت پنهان اخلاص او را آشکار کرد.

گرایلی به گوشه ای از ویژگی های شهید رییسی ازجمله اخلاص که خالصانه به محرومین خدمت می کردند، اشاره کرد و ادامه داد: شهادت آیت الله رییسی برکت داشت ورشهادتش ایشان یک رفراندوم بود که مردم در تشییع پیکر پاک ایشان حضور پرشوری داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهادت آیت الله رییسی حقیقت پنهان اخلاص ایشان را آشکار کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهادت آیت الله رییسی حقیقت پنهان اخلاص ایشان را آشکار کرد"، کلیک کنید.